bra helg incomming

jag sitter i skolan nu, det är torsdag och det är eftermiddag. vi har en lektion är och det är religion. yeah.
efter skolan måste jag till någon carlings och köpa biljetter till mig och viktor tills nästa helg. om jag inte gör det imorgon när jag ändå ska till stan? hur som helst, jag måste iallafall fixa det snart.
sen ikväll måste jag fixa lite läxor, städa mitt rum (nästa vecka har jag bara en ledig dag att städa på innan viktor kommer och den vill jag inte slösa på att städa) höh. OCH jag ska kolla idol ikväll även, och virka lite dreads. 

imorgon efter skolan åker jag till norrköping. stannar där i två och en halv timme sen åker jag till uppsala. 
allt är så lyckligt för mig just nu. 
tjobedibappbapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback