delade tankar söndag eftermiddag

blogg. yay.

jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till
om jag ska åt höger eller vänster
mina sinnen skriker åt alla olika håll
det självklara känns plötsligt inte lika givet längre?
det självklara som att du är den jag älskar
på riktigt

helt plötsligt kommer någon annan och jag känner att
här hör jag hemma.
men jag vet inte

ärligt talat eller tänkt eller egentligen vad som helst
jag är rädd att släppa taget om vad det nu skulle kunna vara
som har hållt mig tillbaka eller gjort mig mer lösaktig
jag är rädd att släppa dig,
jag är rädd att jag kommer att göra det
trots min motvilja
____________________________

ursäkta min djuphet jag skrev här ovan. jag bara kände för att släppa taget om mitt innersta lite, så jag gjorde det och här ovan har ni resultatet. säg åt mig om jag är jobbig.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback