demo, as i lay dying. ägg och te.

herre min skapare, jag vill inte ha den här dagen.
jag vill ha 5-7 november.
det är glädjens helg. jag bara känner det på mig

klockan är 07:21 när jag skriver detta, bussen går 07:29. Varför känner jag inte stressen?
jag ska spela in någon typ av skiva idag på österängen. norah jones- sunrise ska den innehålla och om sanningen ska fram så är jag inte så värst taggad inför det. 
ta en tidigare buss är aldrig värt plus att just nu är jag så sjukt mätt.
vå äggmackor och te. inte god frukost. jag mår illa. 

viktor ska till stockholm idag och se as i lay dying. lyckos han.
annars är det så att jag ska jobba ikväll. suck. 
och jag pallar inte att jag har virkat mina dreads så slarvigt. dom är inge snygga nu bara för det.
jag hatar detta. 

ursäkta att jag kanske skriver väldigt pessimistiskt (det gick upp för mig nu).
men ni får faktiskt stå ut.   

Kommentarer
Postat av: Viktor

Vad händer i November?:D

2007-09-25 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback