godmooorgon.

"baby where'd you get your body from, tell me where'd you get your body from.
I´ve it from my mama, i've got it from my mama"

här sitter jag och lyssnar på den, IGEN! haha. viktor om du läser detta. jag gillar inte den låten egentligen! den bara kommer på teven hela tiden! :D
jag vaknade för kanske en timme sedan. kollat lite bilder på bilddagboken. och pratat med viktor såklart.
och syrran faktiskt. den lilla grisen! hon har massa bilder på mig på bilddagboken och jag har inte märkt dom förrän idag.
yeah. intressant fakta!

jag och virre man är hungriga. tjobedi. jag fick sms från BEA imorse. jag har smittat henne. sjukt taskig känner jag mig. hoppas hon blir frisk SNAAART!

jahapp. vad ska jag hitta på idag? jag veeeet inte. får se hur det blir!
skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback