godmorgon.

Nu sitter jag här. ska allderless strax kila iväg till skolan.. om ganska exakt 4 och en halv minut måste jag gå.
jag fryser det är kallt ute och blåsigt och sådär. gäller att ta på sig massa kläder så idag blev det:
-metallicblå långa tights
- grå ullsockar
- pastellgult linne (syns ändå inte, bara värmer)
-långt knallgult linne
- grå stickad väst
- svart stickad kofta med långa ärmar
- pastellrosa anorak
-vit sjal
- stickad halsduk i massa färger.

borde egentligen tagit på mig något mer på benen men det hinner jag ju inte nu.
Skola! Hallelujah
imorse när jag vaknade så dansade, skrek och hoppade jag till raze
"I need your love, your love in my life" - så gick den låten. man kan väll säga att med tanke på det som utgångspunkt idag så kommer detta bli en braaa dag. JESUS <3

dags att kila. bussen väntar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback