hehe hoho jääjä!

sååå. nu har jag tagit skolkort. FY OCH VE! (och jag sittar på skolans dator vilket gör att jag inte kan använda mig av fet, kursiv eller understruken text. vad ska jag ta mig till?)
jag blev helt enkelt helt sär. japp. så är det. fulade mig lite men det var meningen och sen när det var personkort tog jag och bea tillsammans. GODA BRITTMARIE! jag kan inte bli bra på kort! nejnej. haha

underbart!
livet
är 
så 
underbart
att 
leva ibland!

hoho, jääjää. Jag tror våran matte blir struken ur schemat idag, S K Ö N T! är vad det är!
och jag är pank. in need of some money helt enkelt, för att säga det så! 

JAG ÄR EN VÄLSIGNAD MÄNNISKA, DU MED! Tänk på det! 

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

återigen.. de går fortfarande å använda sig av såna kruxiduxer.. du änvänder
bara fel internetprogramm.. jag sitter alltid vid mac jue :p
miss u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback