inte en droppe kraft kvar ikväll!

what a day.
jag lovar, jag är helt slut. jag minns inte ens hur den började! känns som det var en vecka sedan.
hm, låt mig tänka... jag försov mig inte, orkade inte bry mig om något som helst förrutom the på morgonen. det är så gooooot.
sen gick jag till bussen. bytte vid esplanaden. batteriet på den andra bussen krånglade så jag kom fem minuter försent till musikproduktion.
sedan var det sånglektion och ensamble efter det... lunch och sen 4 timmar matte! vem klarar det?
källe ringde och undrade om jag inte ville jobba extra ikväll, det ville jag ju.
så när jag kom fram vid tjugo över fyra fick jag veta att jag skulle vara i lobbyn. JOY!
har städat och grejat hela kvällen. OCH hittat en vän som står i köket och gör hamburgarna.. han gick på ITM förra året och bor med en av de som går där nu. gött.

påvägen hem ringde viktor mig och vi pratade tills jag kom och satte mig här. han är sooooeeetbabe. höhö.

fy. jag är så SJUKT äcklig och skabbig efter mcdonaldsdagen. jag bara känner hur fritösen har andats på mig.
mitt hår är helt, ovälsignat! hehe.
fast jag orkar itne duscha! klockan är tio i elva och jag borde ha sovit för flera timmar sen känner jag.
så därför är det nog bäst att jaggår och lägger mig nu.

jag lyssnar underbar lovsång. <-- kolla min myspace.
peace.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Du är sooeeeeeetbabe :D
puss påre

2007-09-19 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback