kärlek, glädje, frid

nu har det varit så att jag inte suttit vid en dator under helgen. jag har varit i uppsala och hallelujah vad helgen vart bra.
fredag var min födelsedag och jag tillbringade mesta delen av den i en buss. men det gjorde inget för när jag kom fram gick jag lite på stan och köpte två tröjor och en sjal bland annat, sedan gick jag på möte.
jag är så lycklig.
alla var så vackra.
och Jesus är underbar och han äger hela mitt hjärta.
träffade lite nytt folk som börjat på gymnasiet med mina vänner. jag tog dom till mitt hjärta och om någon av er skulle läsa detta, mina vänners vänner är mina vänner. Jag älskar er och var inte rädda att höra av er, även om jag är lite för snygg.
ha ha.

efter mötet gick jag hem och sov. det var så mysigt att få komma hem till sitt rum. som mami och papa förövrigt hade gjort i ordning massa (köpt säng och hängt upp mina tavlor och fått bort alla o genomgådda lådor). det blev en god natts sömn. på lördagen blev jag väckt av halva sveriges befolkning som kom in till mig sjungande och glada i hågen "Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar på din födelsedag." jag fick nästan chock, eller, jag fick chock. dom var så många. 5 syskon och två föräldrar plus jag. men det var så härligt. jag fick lite presenter och brev och sedan låg jag och amanda och pratade i min säng i en timme eller två. Hon trivs bra i 6an. skönt!
Jag drog mig neråt stan sen för att möta upp valentina baby. vi gick på vaksalatorg och jag fyndade lite, sedan dök kajza och jennifer upp i en minut och jag kramade dom hårt för jag älskar dom så mycket. sedan försvann dom.
Sarah dök upp sedan, underbara sarah. hon hade köpt tekoppar till mig och skrivit ett fint brev. jag blev så rörd.
efter att ha köpt vindruvor så gick vi ner mot stan. Weekday och monki, jag älskar!
Jag inhandlade nya långa metallicblå tights och en rosa anorak. jag är nöjd med mig själv!
efter detta gick vi till galerix för att jag skulle köpa mig en almenacka men det funkade inte så bra eftersom det var SLUT PÅ KONTOT!
valentina åkte hem och sarah följde med mig. när vi kom hem var mormor och morfar där och jag fick paket av dom. jag blev så glad att se dom och vi dansade runt lite. Sarah spelade lite på mina instrument eller lekte med mina bröder. Och sedan åt vi mat.
Stephanie kom lite senare och hon sprider så mycket kärlek och glädje och jag älskar den tjejen från djupet av mitt hjärta! Jag fick brev av henne som var fint och personligt och jag trodde jag skulle börja gråta. men det gjorde jag aldrig. Vi tjockade och mycket. godis, chips, taco grejer och läsk.
Sedan kom martina och linnéa till mig. JAG HAR SAKNAT! vi hade det väldigt kul och vi pratade om allt och ingenting tills mina bröder kom och invarderade platsen. men det tror jag tjejerna gillade. hehe.
sedan drog folk hem, och jag fick skjuts av martina in till storvreta. tack för det. där hängde jag med peter som jag har saknat, robin som är sjuk  i huvudet och gosig, abbe som är kuuul och fredrik och robert som är KRAMIG! vi spelade lite allt möjligt och det hände väll att jag sjöng lite med. kul, kul. det har jag saknat.
Robin du är en pärla!

söndagen var intensiv. Sjukt starkt möte och jag älskar att höra Pastor Ulf Ekman predika! Nattvard sen, tack jesus. sedan var det att leta efter ruth lite men jag gav upp och så åkte jag hem, åt snabbt som sjutton och slängde mig in i bilen med papa som skjutsade mig till bussen. sen bar det av hem till huskvarna igen. lååång resa som tog 7 timmar eftersom bussen var försenad.
Vi hade en kostig busschaufför som sa: nu är vi i nyköping! och sen tutade han. haha, det skrattade jag länge åt.
när vi kom till norrköping hände något av det bästa på hela helgen. VIKTOR KOM DIT OCH VI KRAMADES TILLS JAG ÅKTE IGEN. den mannen! jag tror jag dör. honom älskar jag, djupt och saknar massor nu! och jag vet att du läser detta: kom hit baby du är för fin!
sedan kom jag tillslut hem iallafall och göran hämtade mig på resecentrum. han är så SNÄLL!
när jag kom hem kunde jag inte somna och därav var jag hemma idag. helt fel. jag vet! men jag har iallafall städat rummet och nu ska jag se på film eller äta frukost.

detta blev ett långt inlägg men hoppas ni som läser överlever!


Kommentarer
Postat av: hanna

gratulerar i efterskott. man vet aldrig kanske jag ser skymten av dej på nordic om jag får pengar om jag få ledigt om om om om. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback