lite skriverier på morgonkvisten!

Nu sitter jag här... ska gå till bussen om fem minuter.

ett litet svar till prybert ( som förövrigt har nytt nummer!): Ja jag vet men vi har inte firefox i skolan.. bara safari eller vad det heter.. jääjä!

Idag har jag hunnit med att:
-dansa loss till intohimo
-dricka te och äta macka lääänge
-prata med hillevi och tant kompisen som åkte nu på morgonen
-pratat med johan i herbrightskies
-borstat tänderna
-välja kläder (jag blev inte nöjd idag!)
              kläderna jag valde idag blev:
              -vita tights
              -brunvitrutiga byxor
              -svart linne
              -vitt linne
              -blått linne med mörkblå blommor på
              -vit stickad kofta med spetsdetaljer
              -svart vanlig kofta
              -grå ullstrumpor
              -brun luddig mössa
              -massfärgad sjal (rätt tunn, ny!)
              -massfärgat halsband med ringar... öh..
              - grön jacka

nu måste jag kila. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

hihi.. då vet jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback