shake it!

BRA kväll. BRA band med BRA spelningar och BRA publik! grace.will.fall gjorde så extremt bra ifrån sig, det var dans dans dans. likaså intohimo! ibland finns det inte bättre än just dom. helt sjukt bra. och jag blir så lycklig och fylld av Dig!
jag missade bussen påvägen hem så jag fick vänta i en kvart. det var en sliskig gubbe som försökte övertala mig om att komma in i bilen. obehagligt men han åkte sin väg tillslut. Väl på bussen så var det några andra nissar som pratade om mig och när jag hoppade av följde dom efter mig en bit. men johanna ringde och räddade min situation lite. och så hade jag ju viktor <3 (som jag förövrigt smsar med just i detta nu).

Har ingenting planerat och hela huset står tomt hela helgen. och jag kommer antagligen bara att vara hemma så om du läser det här, vem du än är. om jag känner dig eller ej - kom gärna och hälsa på, våldgästa mig eller slå en pling. Jag kommer bli hur glad som helst! :)

nu ska jag kolla om det är något på tv. och kanske äta något? jag har ju inte gjort det idag, ätit alltså. bra gjort.
skitsamma.
Hör av er!  här eller på bilddagboken eller myspace eller slå en signal eller skriv ett sms jag svarar garanterat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback