so, do you wanna marry me?

ha ha ha !
jag vet inte riktigt hur jag ska reagera. Omar har friat, igen.
jag bara skrattar, vad är han för typ egentligen?
han skickade bild idag, och okej. han var snygg. om det nu är han (självklart är det inte han, men jag låssas att jag tror honom).
det var en rolig start på dagen. måste jag säga.
jag orkar inte bry mig om någonting längre, vaknade kl. 6 idag efter en väldigt oregelbunden nattsömn. somnade första gången vid 12 någongång. sov till 2 somnade vid halv 3. vaknade kvart över 3 och somnade vi halv fem. sen sov jag till 6.
det blir, enligt mina uträkningar ca 4 timmar, typ.
trött.
iallafall, jag har duschat i en timme, så skönt.
och nu har jag ätit frukost och måste gå till bussen om typ 5 minuter. jaha.

idag ska jag ha utbildning nr. 2 på mcdonalds och så tror jag det är gympa också.

jag längtar tills viktor kommer. det är bara typ 9 dagar kvar nu tror jag. lycka ända in i hjärteroten.

det var nog skrivet för stunden.

Kommentarer
Postat av: Lingan

va han ser ju ut som krap!

2007-09-27 @ 16:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback