tankar inför helgen.

det känns liksom tungt dom här dagarna.
om en stund åker jag till farmor och farfar med thomas och inger.
vi sover där inatt och sen imorgon börjar hat-helgen.
be gärna för mig. det behövs så sjukt mycket nu.

jag vet inte hur länge jag ska vänta här hemma. men tills dess att dom kommer så kan jag fortsätta sitta här och lyssna på ruarri joseph. speceillt blankets album. sjukt bra. ja. så är det.

ÅH ÅH ÅH. jag vet inte hur jag ska klara av dom dagarna som ligger framför mig. allvarligt. det finns inget bra i min hjärna, mitt hjärta för tillfället. kanske förrutom någon jag brukar prata med mycket. som jag tycker är fin.
hur som helst.

åh. alla gamla tankar som varit borta så länge plågar mig verkligen nu
det var mitt fel, det var inte mitt fel?
jag hatar er, ni var mina vänner?
ni dödade mig, jag lever?

jag ville aldrig mer tänka på det.
men tydligen slapp jag inte undan.

Kommentarer
Postat av: Victoria Prybil

norge?

Postat av: Hanna Feurst

Jag gillar din blogg Olivia, du skriver så bra. Det är en fröjd att läsa.

2007-09-23 @ 10:36:11
URL: http://hannafeurst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback