UPPTÄCKT!

underbar upptäckt för mig som bloggnörd.
jag kan logga in på dom vanliga datorerna med internet explorer vilket innebär att jag kan använda mig av fet och kursiv text. jag trodde inte det gick men det gjorde det.
tobbe sitter och lyssnar på massa musikgrejer med beas coola hörlurar som man hör utåt med. HÅRT
jähäpp. någon spelar in nått gitarr solo grejs på en av datorerna, låter bra!

annars har jag 4 timmar matte framför mig, pust.
Jag ORKAR verkligen inte med matte. det är något i mig som börjar krypa när jag sitter där vid bänken. jag kan inte sitta stilla. på riktigt, jag blir super rastlös och vet inte om jag ska skratta eller gråta. alla jobbiga känslor kommer då.
4 timmar in hell.
eller något liknande, hihi.
Nu kom gustav in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback