we made it through another day.

här sitter jag, trött efter en lång dag.
bitter på mig själv för att jag ännu inte har gått och lagt mig. Hur hade jag tänkt att jag skulle orka upp på mornarna framöver om jag inte lägger mig i tid? 
klockan är tio, kanske inte så mycket egentligen.
men när man inte kan somna för att man har massa tankar i huvudet är det inte alltid lätt.

jag spelade in sunrise idag i studio. kul var det.
dock blev resultatet av jobbet något värdelöst och jag önskar egentligen att det inte var jag som vibrerade med dom stämbanden som hörs ur det spåret.
kvällen har jag tillbringat på donken och jobbat. och med för lågt blodsocker är det inte lätt, jag fick kramper i magen och svimmade nästan. nej, jag svimmade aldrig på riktigt men det var banne mig i rättan tid som bossen märkte att allt inte stod rätt till.

när jag nu kommit hem därifrån har jag hjälpt göran sortera lite bilder på datorn, kollat lite nyheter och tänkt att jag tycker att fredrik reinfeldt kunde suga min balle om jag hade någon... men nu har jag inte det så då kan han suga någon annans istället.
usch så jag pratar.

nu pratar jag med johanna och diego.
jag saknar dom. diego mycket! han och jag ska träffas på söndag. det blir goodie.

jag provade ett nytt te också. Indian spice bla bla. vad den nu hette.
oj, nu ringde ju mamma.
då är det bäst jag slutar skriva. man vill ju inte verka osocial liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback