YOGA och lite annat själiskt med DiLeva

nu har jag mediterat o så. det gick lite för långt tror jag, vet jag, jag satte på DiLeva och gjorde yoga övningar. ska inte göra om det, nej. och det är mitt råd till er också som läser detta:
Fortsätt meditera men håll det på en sund nivå och blanda inte in det spirituella eller utöva angivna övningar. It makes you sick! in mind and body!
fast det var rätt gött. jag menar. oouuw! satte på en dileva film som jag sa. med flygande rosa fötter, frukter, fjärilar och blommor. och ganesha såklart.

Meditera mera! det ska jag. skönt för själen och så. men ja, som sagt. låt det inte gå till överdrift nej.

nu har jag satt på underoath lite för att få bort illamående känslan jag fick efter min DiLeva resa in i själen, or whatever he said. 

                                   image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback