DeGeer igen och lite allmänna tankar

här  sitter jag, måndag efter middag i norrköping på DeGeer gymnasiet och väntar på att viktor ska skriva klart matteprov. han och hans kompisar är wierd. hihi :)
jag ska hem till uppsala idag igen kl. 17:33. sedan kommer inte jag att träffa viktor förrän ungkraaaft, och det är typ 3 veckor till. nästan omänskligt känns det faktiskt.

Fire nästa helg i umeå, frågan är om jag har råd. jag vet faktiskt inte det. skulle vara så sjuuukt kul att åka, verkligen. Vilka som läser detta är det som ska till umeå nästa helg egentligen??

jag måste skaffa jobb, verkligen i behov nu känns det som. skriva cv ska bli av i veckan!

och till hanna skriver jag: åh! kom till uppsala, var med mig! jag saknar dig så verkligen och det skulle bli roligt och jag skulle verkligen uppskatta det och allting. kom kooom koooooom!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

hmpf. jag vill inte trots att jag är nästan med tvingad. men jag kommer inte-det är din tur att komma hit!

2008-04-07 @ 16:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback