idag är man barnvakt.

jag tar hand om mina bröder idag. såhär ser det ut: jag sitter nedkrupen i soffan under täcket och skriver det här och pojkarna äter glass och kollar lilla sjöjungfrun på toon disney. skönt!

vädret denna vecka blev inte riktigt som jag hade hoppats, snö liksom! jag hade faktiskt tänkt att gå ut och springa and so ju. men det ville väll inte gud. hah.

igår hände något klassiskt. jag och viktor låg och pratade med varandra i telefon när vi skulle somna, efter ett tag tyckte jag att det blev lite väl tyst på andra sidan luren.... sedan läggs det på. Värsta dissen! haha. sedan, tre timmar senare när klockan alltså är 03:30 ringer han upp igen och ursäktar sig så otroligt mycket för att han somnade mitt i samtalet och så vidare. haha. det var lustigt och så. och väldigt glädjegivande för han var ju så söt och ringde upp mig mitt i natten bara för att säga förlåt.

till hanna skriver jag: SNÄLLA RARA SÖTA FINA KOOOOOM OCH HÄLSA PÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!! ÅHÅHÅHÅÅÅÅ jag spricker av o-självbehärskning snart

Kommentarer
Postat av: sarah

och, nu, efter några tusen år sen du skrev ett inlägg med mitt underbara namn som rubrik, svarar jag.
och ja, du har rätt.
jag har mycket plugg.
men om några tusen år, när jag inte har läxa, kan jag ringa dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback