septum, sol, promenader.

godmorgon. jag är skitnyvaken och sitter med solen i ansiktet i ett vackert norrköping.
är hungrig men inte så sugen alls faktiskt på frukost. viktor är i skolan och gör nationella prov och jag bara väntar på att han ska komma hem.
mitt septum gör inte så ont, bara om man typ rör viddet eller snurrar smycket, när viktor kommer hem senare så har han förmodligen, om han inte glömt, köpt salt utan jod så att jag kan börja rengöra och slippa infektioner o dylikt.

jag har även ett par nya tuggumirosa shorts på mig som jag och viktor köpte igår, dom är faktiskt sjukt korta. så nu ser jag ut som en sånn där volleyboll tjej bakifrån. men det gör ju inget tyckte virre.

idag är det bra väder, så viktor kommer säkert vilja gå ut på promenad när han kommer hem. hihi, det blir nog mysigt. han vill ofta gå på promenader. önskar jag gillade det för det kan ju faktiskt vara mysigt. men ja..

jag har ont i halsen och vet inte vad jag ska skriva mer så jag slutar nog här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback