tisdag.

jag tänkte att kanske det var på tiden att skriva lite blogg igen, det ar ju inte blivit såmycket av det på senaste tiden.
sitter här i soffan under täcket och kollar providence och lite så. idag ska jag välja låtar till audition som jag ska på imorgon och sen inte så mycket mer.
kolla granfejden ikväll såklart! hehe.
so, igår åkte viktor efter att varit här  under lovet. det har varit så underbart och bra. och igår följde han med mig till sthlm på audition och sedan spenderade vi resten av dagen chillande i stan där.

i helgen ska jag till norrköping, längtar så jag spricker. så tomt utan viktor här, har ingen att väcka på mornarna, ingen som hela tiden är med.
han är så fin, min viktor. hii.

skriver mer sen. peace.

Kommentarer
Postat av: tanya

audition?
va då får någe?

Postat av: hanna

jag har tänkt på dej, vissa i familjen är på väg till uppsala i maj men ingen kan övertala mej att följa med. dessutom bor du väl inte där längre? men i sommar då skall jag faktiskt till sverige men vart och när vet jag inte. kom hit dina usling! jag vill lära dig allt jag kan ju.

2008-04-02 @ 07:40:36
URL: http://skogsflickan.blogspot.com
Postat av: Sandra

Ska du till oss ihelgen ändå?:)

2008-04-02 @ 11:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback