valborg

idag är det valborg, det tror jag ingen har missat.
jag sitter i viktors skola och väntar på att hans matte ska ta slut.
vet inte riktigt vad som händer ikväll. i stan är vi ju iallafall, hoppas på bra väder även om regnet hänger ganska tungt i luften, kommer nog vilken sekund som helst.

jag har på mig viktors snyggaste tröja idag som han köpte häromdagen, den är fin.
septum gör lite ont, inte så mycket som jag trodde att det skulle men när man har rengjort så svider det av saltet, men värt ändå liiiksoooom!

annars inte så mycket uppe, vi såg "på smällen" igårkväll och imorse. alltså, vi såg inte klart den igår för vi somnade men såg klart den idag så att säga, den var... hm, mysig? :)

jag vill köpa massa nya kläder! VERKLIGEN! dom där byxorna på myrorna alltsååååh, man dör! hihi.

piis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback