5 månader med bebi.

idag är en sån där dag då jag känner att något speciellt ska hända, och en sån dag som jag missar ett sjukt viktigt möte på BUP och idag är en sån dag som jag sitter vid datorn och tänker på min man, lyssnar på lite nyinkommen musik. för den här dagen är det faktiskt löwisens egen ep som jag fick av honom igår.
kanske en dag som alla andra.

jag och viktor har 5 hela månader idag. det gör den här dagen speciell, ända dagen i vårat liv som vi har 5 månader. det är sjukt värt att gratta oss för! jag menar det, ni anar inte hur lycklig han gör mig. hur hel jag känner mig när jag är med honom och hur halv när jag är utan.

måste skriva en rad om igår också, var ju hos löwisen som jag skrev innan, tack för bra häng och goda pannkakor. och tack för fin kommentar med markus.
vi såg moulin rouge igår, jag gav den en sjua så som markus gav den. över hälften men närmare fem än tio.

jag borde duscha. inte gjort det på över en vecka. vad äcklig och skabbig tänker ni säkert då, det får ni. det är inte så fresh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback