DAGENS FETASTE NYHET: viktor har skaffat blogg!!!

Godmorgon,.
ingen vidare natt inatt, så jag har sovit tills nu istället. blir nog ingen skola idag, vi får se.
sitter och chillar med viktorhoney på andra sidan luren, lyssnar stevie igen...
och nu kommer det bästa! 
 




det här är så sjukt bra! den måste alla in och börja rå läsa och kommentera! hihi
annars så händer det att jag ska vara med löwis idag, äta pancakes och kolla moulin rouge eller hur det stavas, jag har ju inte sett den!
hmhm, så om du läser detta maaaarrrrrrkus, när slutar du idag? eftersom jag inte ska till skolan så kan jag ju kanske komma till dig tidigare? :)
fast du kommer nog inte läsa det här förrän jag har varit hos dig, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback