förhoppningsvis är jag tillbaka

här sitter jag, det har inte blivit bloggande på ett rejält tag nu alltså.
jag var hos viktor i hela fem dagar och nu är det snart fredag, vilket betyder att jag ska till uppsala,
och imorgon kväll. då har jag spelning efter mötet så då måste alla komma och avguda! ;)

lite sent kanske men jag såg precis att martina ville att jag skulle svara på dessa frågor, så då gör jag det. hihi:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 19, rad 4 - vad står där?
"she says- you will not fall" - min egen antekningsbok och sarah som skrivit så fina saker till mig. :)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
ingenting faktiskt. hehe, tråkigaste svaret. 
3. Vad var det senaste du såg på tv?
det var ju momento på 6an, haha!
4. Vad är det roligaste du hört idag?
hört och hört. inte hört något kul idag faktiskt, ganska tragiskt det måste jag erkänna. 
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
My secret- anna ternheim. väldigt bra låt med massa känsla.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du?
när jag gick hem från stationen i tisdagsnatt. hade kommit hem från tåget från viktor och fick gå äckliga vägen.
7. Vad hittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
läste folks bloggar och städade i min garderob and so.
8. Vad har du på dig?
jeans som är slitna, lite baggy faktiskt. och en röd reebok myströja jag snott av vallen, hihi.
9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? 
Jag drömde faktiskt om stephanie och att vi höll på och tävla om massa saker. :D 
10. När skrattade du senast?
idag åt en bild som viktor hade tagit på hans aaaas
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
vita väggar, två tavlor och en spegel, en dreamcatcher som är feting stor och min klocka... det var nog allt.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
skulle väll vara min ena opererade stortå då som är halv. eeww
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
ganska bra, eftersom jag inte skrivit blogg på länge så använder jag det här för att försöka komma igång igen, får se om jag lyckas.. 
14. Vilket är det senaste youtube klippet du såg/lyssnade på? 
My secret- Anna T
15. Om du blev multimiljonär - vad skulle du köpa?
kläder, lägenhet eller kanske ett hus? en bil och en resa till bali med viktor. bland annat. Oj vad man kan göra mycket för pengar alltså. 
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. 
att jag hatar vintersporter? det var ingen vidare rolig hemlis va? jag har varit kär i min kusin och hånglat med min andra kusin som är tjej, vet inte om det var bättre, haha.  
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Allting om att pengar och utbildning är viktigt.
18. Tycker du om att dansa?
Haha, jag svarar som martina. vid rätt tillfälle.
19. George Bush?
är hemsk.
20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
OJ! alltså, jag vet inte, det finns många fina så jag tycker det är svårt att välja.
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jaa, lätt.skulle kunna flytta permanent.
22. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
steph, hannafrida (hihi), bitamazire och löwisen om du läser detta.

Kommentarer
Postat av: löwisen

jag läser. vi får se om jag gör testet senare.

2008-02-07 @ 23:06:07
Postat av: Viktor

haha, bild på mitt ass.

2008-02-08 @ 08:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback