fredagmorgon.

godmorgon.
klockan är fem i tio och viktor håller på att klä på sig, idag bär det av till norrköping. imorgon har viktor spelning och så vidare. antony and the johnsons spelas nu, även om det bara är jag som njuter.


"one day i'll grow up, feel the strength within me"


jag frågade precis viktor hur man stavade styrka på engelska och då sa han att det stavades så där däruppe och jag var väll ganska fast bestämd om att han hade fel, men tydligen hade han rätt. och nu är han självklart hur stolt som helst (jag menar, det måste man ju vara om man för en gångs skull har rätt så i forgive him)
stackars pojk. nu viskar han med någon slags screamoröst att jag har fel och han rätt. haha.

alltid.

snart har jag laddat ner hela kenny starfighter serien. LYCKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
men hur som helst, nu måste jag packa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback