melodifestivalstankar.

nu har det varit ett tag sedan jag skrev igen..
ligger i soffan och chillar och kollar melodifestivalen från göteborg.
saknar viktor otroligt mycket, han är på spelning med något band och jag har så trååååkigt,
jag och vallen funderade på att åka hem till simon med tim med och kolla melodifestivalen men jag mår inte så bra så jag följde inte med, vet inte hur det blev för dom sen utan mig. kan inte vara så kul.

nu gick min favvolåt vidare i melodifestivalen! LYCKA!
visst finns mirakel hette den. sjukt bra.

nu ska jag engagera mig lite i tv:n. ojojoj.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag blev också förtjust i visst finns mirakel..underbar sång och röst har hon också..hoppas verkligen den tar sig vidare bland top 4...christer skulle kunna stanna hemma...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback