mina tankar om måndag.

ganska kort dag som känns sjukt lång!
började med att viktor ringde och väckte mig vid tolv någonting och var ganska upprörd över att hans linje inte kommer finnas nästa år så han får gå social profil istället. sedan tog jag slapp morgon och duschade och åt med mamma.
åkte in till stan och vandrade till katedral för att möta upp sarah. hälsade alltså på henne i hennes skola och fick panik för jag märkte att alla verkligen pratar engelska hela tiden på riktigt där. förstod inte så mycket.

sedan gick vi från hennes skola och till NyGenerations kontor och hälsade på milla liten snabbis och bestämde att träffa henne och lisa en halvtimma senare utanför MQ.
så vi gick mot monki, mötte två snyggingar, vici och linnéa på vägen dit och pratade lite.. sedan vidare mot monki, bytte till mindre storlek på mina sjukt snygga 80's rosa byxor som jag köpt där och sedan var det mot MQ för att träffa brudarna.
vi gick till ica och köpte chips och sådant och åkte bussen mot martina i storvreta, mötte upp valentina på bussen med.

bönegrupp var det sedan och nästan alla var där, lisa pratade om sin förlovning och om kärlek och sådär och sedan kollade vi notebook. åh. den är ju verkligen så otroligt fin.
sedan fick jag skjuts hem av pappa, och så har jag fixat lite grejer och här sitter jag nu och skriver detta inlägg.
inte trött som vanligt. skriver med viktor på sms, men jag tror han har somnat nu..

imorgon ska jag till stan och fixa en grej sen ska jag till gymnasiet på livetsord och besöka om allt går som planerat.
på onsdag kommer viktor, jag är så lycklig.

Kommentarer
Postat av: celine

tävling!!! voila! här har ni väskan!
Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr!!!!
Du kan ju väl chansa !
OBS!Fler kommentar fler chans:)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback