sommartankar och väntan på DeGeer gymnasiet

klockan är... låt se. 09:55 och jag sitter på viktors skola (De Geer) i norrköping och väntar medan han skriver svenska prov.
vi ska med tåget mot uppsala idag kl 12:34, ja, du läste rätt UPPSALA. jag antar att det får de flesta av er att börja tjuta av glädje
not. hehe

Monki har öppnat i norrköping, till en början tyckte jag det var kul men nu tycker jag bara illa om det. ungefär halva min garderob består av plagg därifrån och nu känns det plötsligt inte lika roligt längre när monki öppnat i ytterligare en av sveriges största städer. Inte gladara blir man av att monki har blivit nya "inneaffären" för alla modechicks och småflickor.
inte så konstigt iofs, jag är ju en av dom. om jag är modechick eller småflicka vet jag inte, någon blandning kanske.
jag är ganska sugen på en råshopparvecka snart inför nästa säsong. lite skor vill jag ha och lite klänningar.
det finns en jättefin långklänning från H&M som jag tänker köpa. eller som mamma sa att hon skulle ge mig. det blir bra. får se om långklänning blir skiten för mig i sommar tillsammans med bara fötter och antingen någon naturfärgad stor turban eller långt utsläppt hår?

vad låter finast tycker du?
 


Kommentarer
Postat av: sarah

nu blev bitamazire glad.

2008-02-29 @ 18:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback