stevie wonder, KENNY STARFIGHTER, dagen i allmänhet.

Jahapp. här sitter man och pratar med sin lilla pojke på internet och så får man skit för att man lyssnat på stevie wonder! och nu vill han få mig själv att erkänna att det är töntigt.
det kanske det är? Stevie wonder, nej jag tycker det klingar bra i mina öron. söta små kärlekstexter. glada och sorgliga.
för mig passar det här bra.
så viktor, du får allt fortsätta tracka mig, jag kommer nog inte ändra mig. jag menar, vem kan inte motstå en text som denna: 


for you love
i would do anything
just to see the smile upon your face
for your love
i would go anywhere
just you tell me
and i'll be right there.


åh det är ju för underbart. och viktor när du läser detta, den refrängen är till dig, även om du säkert hatar den för att det är stevie som sjunger. känns gött.
annars har jag börjat spana glasögonbågar mer och mer, men inte tagit mig till någon optiker än. kommer det någonsin bli av?

det här har varit en konstig dag. kom till skolan, sjöng lite afrikanskmusik, dansade lite afrika.
gick och köpte macka till lunch, kom aldrig till matten. jag mådde i ärlighetens namn inte allt för bra. viktor ringde och det gjorde min dag lite faktiskt.
sen kom jag hem, efter att ha köpt godis på VIDEOMIX... satte mig vid datorn, fixade lite, laddade upp bilder i bdb o diverse.
sen kollade jag hela serien med Kenny Starfighter, åh. kära återseende med min kära hjälte!
han är beeeääzzt ibland alltå.
ja, och nu ska jag väll snart sova antar jag.
jag är sugen på ett par nya fresh solglasögon i någon fin färg. :)


Kommentarer
Postat av: sandrrrrrrr

olivia jag tycker också om honom. hihi stäjvie. jag tycker inte det är töntigt aaaalls

2008-02-27 @ 20:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback