CHECK till mig med behövlig kooosing bland annat.

här sitter jag och spelar gitarr och sjunger sjukt mysig låt med sjukt bra text.
dagen har varit ganska bra, jo det har den.
försov mig som vanligt och kom till skolan lite innan 11. då hade vi ensamble och jag körde lite rock och lite jazz.
måste ärligt erkänna att det ger mig ganska mycket att få prova på lite olika så där, och jazz är ju faktiskt inte det jag brukar köra mest. men det är kul. och även om jag kanske inte är så bra på det så hoppas jag på utveckling, hehe.

matteläraren var annars sjuk idag och gjorde att vi fick sluta vid tolv istället för fyra, det var skönt men jag fick lite finurligheter att göra ändå så jag kom egentligen inte hem förräns nu, eller ja. 1 timme sedan var det faktiskt. så vid sju kom jag hem och jag är helt totalt slut.
imorgon måste jag tvätta och städa mitt rum! annars är jag oansvarig.

SEN när jag kom  hem! det var ju det goaste av allting! då satt det ett fint kuvert på köksbordet som det stod min adress och mitt namn på. så jag öppnade det så fint och inuti det låg det en check på 433,50:-
JA TACK säger jag bara till den! nu kan jag betala av mina skulder, åtminstonde några. och så måste jag köpa ny mascara för den är ju helt slut.
och så vill jag gå på kentan med! GAH jag förstår inte hur jag ska ha råd med det dyra evenemanget som mitt hjärta längtar efter så otroligt mycket. hehe.

nu hör jag glassbilen. ger mig minnen av en rolig visa från när man var barn:

"vi lurar små barn, vi lurar små barn
med vååååran glassreklam"


nu ska jag spela lite till och så. woohaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback