COOP, falska toner, mat och lite om min monkitröja.

ja. tänkte bara uppdatera.
jag har ätit idag. pizza och yoghurt, med johanna som drivit på mig lite. men however så var det ju gott men nu har jag dåligt samvete som vanligt så då blire snålt med föda nästa vecka.

jag köpte en ny tröja förra helgen på monki som var väldigt söt, enligt mig. bild på den kommer nog upp sen. hur som helst,
idan när jag gick på kvantum med johanna och oliver och mamma kerstin så gick en av knapparna av, bara sådär!
jag blev smått stött, en vecka gammal. inte att jag är besviken på monki men det var lagomt snopet.

nu sitter jag iallafall här i det svagt belysta allrummet hemma hos johannas föräldrar och lyssnar på johanna som spelar genomfalskt piano och sjunger "jesus, underbare jesus" någon lovsång samtidigt som toobies dunkdunk musik är på full volym med basen som dunkar i bröstet på en. skön blandning.
och faktiskt ganska mysigt.

antar att vi ska hem till johanna snart och äta upp godiset vi köpte när vi var på affären. åh.
jag mår illa.

det får vara allt för den här gången.
hör av er, det är alltid mysigt :)

Kommentarer
Postat av: sarah

hej olivia.

Postat av: hanna

jag har sett på norsk film, och då tänkte jag lite smått på dej. fast nu måste jag lyssna på pippilångstrump fast på finska, peppi pitkätossu menee merillä eller nåt.

2008-01-27 @ 19:37:59
URL: http://skogsflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback