jag är tillbaka, hoppas någon ser det.

oh i'm so in love.

jag har verkligen blivit inaktiv här.
det får det bli ändring på.
jag menar, eller jag vet itne vad jag menar.
jag känner egentligen behov av att skaffa ny blogg men jag är lite rädd. vet inte för vad men ändå.

åh. jo, på ett sätt känner jag att jag är nog ganska trött, och ganska hatisk mot min blogg. för den är ganska dålig. och behöver uppdateras.

jag tänkte att någon i den här världen kanske är intresserad av något jag har skrivit. inte skrivit så som jag har gjort här, lite mer... seriöst kanske man skulle kunna säga.
här är iallafall något jag skrev för ganska länge sedan, men ändå. jag tycker texten är givande så här i efterhand:


Jag ger dig min vilja
den är din, ta den
använd den, se den.
se mitt hjärta som värker
för allt ett hjärta kan värka för
jag vet inte vart jag ska göra av
alla mina tankar,
jag ser inte
så led mig.
hjälp mig hitta vad mitt hjärta
längtar efter och ge mig
en morgondag att vakna till
efter en god nattsömn
se min kärlek
och sätt den
i rätt hjärta

aldrig är jag ensammare än nu,
trots det
är du här.
trots det
saknar jag kärlek
ikväll.

Fyll mig?

Kommentarer
Postat av: du vet hon utan afrot. bashamama...

wonderful olivia.
good to know that youare back.
i love you sister,
sarah

2008-01-21 @ 20:54:27
Postat av: Viktor

Fint att du börjar skriva lite igen älskling. puss.

2008-01-22 @ 13:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback