om att jag får härlig känsla i magen när någon ber. och göteborg och stökigt rum.

idag är det fredag. vad händer idag?
jag sov typ 45 minuter inatt, så ingen skola blev det idag. det var dumt för vi har rörlig bild idag.
klockan 15:01 i eftermiddag går mitt tåg mot gbg. Fota ska jag göra där, det ska göras någon västkust bibel, typ som dom där som finns, bikerbibeln, metalbibeln osv. spännande tycker jag.

dom ber för fullt där nere nu, skriker och gormar. när jag var nere sist låg alla på golvet. någon skakade, någon grät och någon skrattade.
ganska go känsla i huset.. och nu gapskrattar alla, och det låter som om dom springer runt också. haha. det smittar av sig det där skrattet alltså.
och Gud, åh han är så stor, han är så mäktig, han är så min.
:)

annars kan jag känna viss ångest över mitt sjukt stökiga rum, snart kan man inte se golvet längre eftersom det är täkt med diverse saker som typ kläder, väskor, skräp, smycken och skolarbeten... jag måste städa. men inte idag, och säkerligen inte efter helgen heller. haha. jag måste bli bättre på att städa alltså.

however. nu måste jag packa klart. min buss går om en timme in till jönköping.
hejrrrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback