reducerat schema och mycket tankar jag inte kan styra i huvudet på mig.

onsdagkväll.
jag tänker verkligen att det är torsdag idag! åh, typiskt,
idag har jag haft ensamble och det var ganska kul förutom att min röst är helt störd idag! humhum. ja sen hade jag samtal med skolsköterskan och patrik. och nu har jag fått reducerat skolschema, känns inte så bra.
kommer skippa komp. musikproduktion, eget instrument, historia och rörligbild.
det är nästan alla ämnen. suck

så kom jag hem efter en jobbig engelska lektion med blackout och jobbigakänslor av alla möjliga saker som hänt underdagen som fått mig att tänka till lite extra på mitt förflutna, i norge...
jag lagade lite mat, det fick bli några biffar hillevi hade gjort som verkligen var mindre goda och så lite nudlar då.

och nu håller jag på att tvätta kläder förfullt. måste ju ha så jag kan åka till vikevire i helgen. ÅH vad jag längtar.

mina fingrar är verkligen superfrusna, så som resten av min lättklädda kropp.
imorgon blir det religionprov. jag har inte ens börjat plugga. åh. vad ska det bli av mig?

ursäkta alla att jag skriver så otroligt hoppigt idag, eller det kanske jag gör annars också iofs men hursomhelst. förlåt för att jag skriver hoppigt idag, vet bara inte riktigt hur jag ska samla mina tankar.

nu ska jag kika till tvätten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback