viktor är VÄRLDENS BÄSTA och vi har 4 månader idag. GRATTA OSS!

ja, så sitter man bänkad här igen framför laptop i sängen och är nästan klar för kvällen.
fick samtal från martina moregård nyss, utan någon som sa hallå. det var allt en liten blåsning, eller kanske en liten att hon inte visste om att hon råkade ringa mig.
det blev hur som helst ett väldigt tråkigt samtal eftersom jag ropade hennes namn och bara hörde massa skrammel och hennes pappa som talade.
hihi.

idag har varit en ganska bra dag. en hel del gitarrspelande har det blivit i skolan, och så filmade vi lite till musikvideon också.
PLUS det vikigaste av allt kanske, jag och världens snyggaste, underbaraste, roligaste, snällaste, goaste, sötaste, finaste, sexigaste, skönaste, coolaste, starkaste, manligaste bästaste viktor har 4 månader idag.

ÄR VI INTE LYCKOST?!?!?!
and yes, gratulera oss massor, vi vill ha massa gratulationer. hihi

annars har vi konstaterat att jag ska till honom i helgen och han ska till mig i uppsala på alla hjärtans dag. hohojaja. det blir sjukt bra. och han är så bäst, min viktor.
synd för alla er andra som inte fick honom. ni fick nämligen inte världens bästa. YEEAH

nu ska jag annars försöka sova. eller åtminstonde stänga av datorn och släcka lampan i taket. sömntabletten tagen för en timme sedan. hmhm.
gode gud bless us everyone.

image39

Kommentarer
Postat av: Martina Moregård

Grattis till ett var världens sötaste par!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback