dagen hittills

so, here i am again.
sitter i viktors skolas datasal och väntar på att hans lektion ska bli färdig, det är måndag och jag skulle egentligen hem vid tio men så självklart så glömmer man mobilen hos viktor.
jag har feber. och är på ingång av magsjuka känns det som. och då säger jag känns det som och inte att jag har det. men feber har jag iaf, viktor sa 38,3. hehe.

nu kom viktors kompis och satte sig bredvid mig, linus eller vad han heter. jao.
vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, det är 40 minuter kvar tills viktor kommer. jag har så tråååååkigt, kommer förmodligen skriva en hel del idag eftersom jag kommer sitta här under alla viktors lektioner och han slutar halv fyra.
hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback