godnatt :)

så idag, vad har egentligen hänt?
jag åkte med tim till stan, mötte upp liselott. jag handlade massa clothes, provade enheldel också. mötte nathalie och daniel ett antal gånger med! hihi.
sedan följde liselott och tim med hem till mig, vi kollade lite outsiders och lite american idol och lite tecknad spiderman. sedan åkte dom hem till sig efter ett tag och nu har jag suttit här i någon timme. virkat lite dreads parallelt medan jag letat efter en person som har en bra låt på sin profil på myspace och jag minns inte vad personen heter eller vad artisten heter som sjunger den bra låten men nu gav jag iallafall upp till slut och funderar jag på att gå och lägga mig.

imorgon åker jag antagligen till norrköping en snabbis, ja, det hoppas jag på. men undrar bara när! hm hm.
men nu ska jag ge sömnen ett försök igen som vanligt, fast jag fick ingen sömntablett av mamma för hon hann somna innan så jag antar att det inte blir så mycket slumrande men lite får vi hoppas på.
seeeeeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback