idag är det måndag

godförmiddag.
idag har jag sovit ut, jag befinner mig fortfarande i uppsala och vet inte riktigt vad jag ska göra av dagen.
jag ska på stan med tim iallafall det är ett som är säkert. sedan var det tal om att jag och theodor skulle på bio idag men det gick ingen bra film så det fick läggas åt sidan..

jag måste erkänna att jag känner mig oerhört hungrig. och väldigt skabbig, mitt hår är som en stor klump och jag sitter här i endast viktors gröna hoodie. kan kännas mysigt men inte om man har kvar gårdagens smink i ansiktet.
så, vad ska jag skriva idag?
att jag önskar mig en liten och normal digitalkamera! mycket vill ha mer kanske ni tänker då med tanke på att jag redan har en sådan kamera som dom flesta vill ha. men jag antar att man blir hemma blind. och den är så stor och bökig, plus att mitt orginal objektiv är sönder så jag har bara en med mega zoom på! suck. måste fixa nytt objektiv, JA.
sedan fick jag precis inbokat att jag ska till norrköping och viktor nästa helg. det blir bra, hans kusins 18-års-släkt-kalas och sedan har han spelning på skylten i linköping på söndagmorgon. halleluuujaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback