inlägg på beställning

på löwisens begäran så skriver jag lite mera.
vad har jag gjort idag? Jag har vaknat av att försova mig som jag skrev innan och sedan bar det aldrig av till BUP nej, jag stannade hemma och duschade.
jag hade planerat att städa mitt rum idag men det har inte blivit av, min tid har gått åt annat. så som glassätande och tv tittande, peppat låtar jag ska sjunga på audition plus försök att skriva lite eget material. Tror nog jag kan skriva något om jag har lite tidspress som jag har nu.
sedan kanske jag skulle få låna en låt av markus med, får se. man tar ju helst något eget när det är det man ska men det var SJUKT snällt av honom att erbjuda.

så, ikväll har viktor varit i uppsala på debatt. väldigt konstigt att han är där utan mig, alltså just där men jag tror nog han hade det bra. det är ett evigt strul med våra mobiler nu så vi har inte hörts av nästan någonting idag. min mobil är ju cp som jag skrev lite om innan och han ska sova hos nate inatt så han måste spara batteri och sådär.
om någon kände för att anteckna?

so, what to say. hm, vet inte.
oj, nu ringde viktor!!! HUUUUUUUUUURRRRRA!!!!!!! hihi han är snällis mot mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback