Ciabatta Deluxe!

Denna dag följde jag, ganska spontant, med min farmor och farfar hem till dom i dalsland. så jag sitter nu i bilen. ganska uttråkad med ont i rumpan och väntar på att få komma fram.

inte skrivit här på ett tag, ännu en stund som jag inte haft något vettigt att skriva, eller haft lust.
vi åt på mcdonalds idag, farmor och farfar och jag. Ciabatta Deluxe fick det bli för mig och jag måste säga att det var så sjuuuukt gott! Dock var den alldeles för stor för mig men smaken var av bästa kvalité det måste jag säga! och den rekomenderar jag till alla som äter hamburgare, inte bara på mcdonalds, för den var så sjukt mycket godare än allt annat jag smakat inom den kategorin!

nu ska jag chatta med min pojkvän. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback