Trallpunkkväll 30:-

klockan är nu fem i fyra och jag har inte åstadkommit någonting idag.
med fett hår, ingen bh och finnigt ansikte sitter jag här framför tvn hemma hos min farmor och farfar och göder...
glass ska jag äta snart, och brownies. vilket fetto

i sommar blir det mycket tältande, det vill jag! :) är så sugen på sommar nu så det är inte riktigt klokt! värme och lite brunare toner på min kropp.

jag är sugen på ett nytt objektiv till min kamera så jag kan fota lite igen. typ bland min högsta önskan, så om någon känner sig snäll och vill ge mig en födelsedagspresent (i förskott, hehe).. jaaa, vad ska man säga, den mottages hjärterligen.. hihi

Annars tycker jag verkligen att alla ska pallra sig till norrköping på lördag! det blir trallpunkkväll på kulturhuset och så spelning med virre! 30:- kostar det och för er som bor i uppsala så kostar ju tåget bara 147:-
så värt kommer det vara!!!!! Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback